Vissen is voor iedereen.

Donderdag, 11 juli 2013

Jaarlijks wordt door de hengelaarsvereniging Ons Vermaak en de KHV een viswedstrijd in het stadspark georganiseerd. De wedstrijd wordt dit jaar gehouden op dinsdagavond 13 augustus. Deelname aan de wedstrijd is gratis, iedereen mag meedoen.

Ook dit jaar wordt aan de winnaar de Jan Bosman trofee uitgereikt. Deze wisselbeker is genoemd naar wijlen Jan Bosman  erelid van beide verenigingen. Zowel bij KHV als Ons Vermaak was hij al meer dan 60 jaar lid. Daarnaast beklede hij een bestuursfunctie bij de KHV.

Foto: in 2012 deden 87 vissers mee aan de wedstrijd.

Inschrijven kan tot 11 augustus bij de hengelsportzaken (Boer / Korteschiel / Hengelsport Totaal en Goosen).

De prijzen worden mogelijk gemaakt door Dierenspeciaalzaak A. Korteschiel, Fa A. Boer & Zn, uit Kampen, Hengel Totaal en Goosen aquarium, hengelsport beiden uit IJsselmuiden, KHV en Ons Vermaak.
Maximaal 100 vissers kunnen meedoen. Wilt u meedoen geef u dan snel op via een van de hengelsportzaken. Vol is vol.