ALV 6 maart 2023

Zondag, 19 februari 2023

HV Ons Vermaak organiseert op 6 maart a.s. haar Algemene Ledenvergadering. Leden zijn - op vertoon van hun vispas - van harte welkom. Plaats van handeling: De Leuke Hanzestad. Tijdstip: vanaf 19.00 is de zaal open; om klokslag 19.30 uur begint de vergadering. NB: We roepen alle leden met klem op om deze vergadering bij te wonen. We willen deze avond graag met zoveel mogelijk leden van gedachten wisselen over de koers van onze vereniging!

Agenda:
1. Opening
2. Mededelingen bestuur / ingekomen stukken
3. Jaarverslag secretaris 2022
4. Jaarverslag 2022 en begroting 2023 van de penningmeester
5. Verslag kascommissie en nieuwe kascommissie benoemen
6. Vaststellen contributie 2024
7. Toekomstplannen van de vereniging,
met medewerking van Wilco van de Vosse
8. Pauze met lotenverkoop
9. Verloting
10. Rondvraag
11. Sluiting

Na de Algemene Ledenvergadering vindt, zoals vanouds, een verloting plaats.
Je kunt hiervoor lootjes kopen. De prijzen zijn wederom beschikbaar gesteld door
onze sponsoren Cigo Th. Goosen en de Firma Boer.