Vragen over de Vispas

Maandag, 6 februari 2023

Wij krijgen de laatste paar weken behoorlijk veel vragen met betrekking tot de vispas van 2023. Menigeen geeft aan de pas (nog) niet te hebben ontvangen. Helaas kunnen wij daar, als vereniging, niet veel aan doen. Wij hebben de uitgifte van de vispas uitbesteed aan Sportvisserij Nederland. Deze organisatie regelt zowel de incasso als het verzenden hiervan.

De meest voorkomende redenen waarom de vispas nog niet is aangekomen staan hieronder vermeld:

1. Vergeten verhuizing door te geven.
2. Incasso kon niet worden afgeschreven.
3. Geen automatische incasso afgegeven.
4. Meedoenbon.(hieronder meer informatie hierover)

Heeft u vragen waar uw vispas blijft, dan vragen wij u contact op te nemen met Sportvisserij Nederland te Bilthoven. Mocht u een adreswijziging, opzegging of andere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze vereniging.

Meedoenbon
Met betrekking tot de meedoenbon, moeten wij helaas eerst wachten op een betaling vanuit de Gemeente Kampen. Zodra deze betaling binnen is, kunnen wij - doorgaans binnen enkele werkdagen - de pas (laten) versturen. Wilt u meer informatie over de meedoenbon of kijken of u hiervoor in aanmerking komt, kijkt u dan op: https://www.kampen.nl/bijdrage-voor-activiteiten-vanaf-18-jaar-meedoenbon