Streetfish wedstrijd 18 februari 2023

Woensdag, 7 december 2022

Streetfish wedstrijd 2023 1e editie. Na de tegenslag van november konden we de eerder aangekondigde streetfish wedstrijd helaas niet door laten gaan. Maar niet getreurd: er is een nieuwe datum bekend. Op zaterdag 18 februari zal de eerste editie van onze Streetfish wedstrijd in de binnenstad van Kampen gaan plaatsvinden.

Hoe zal deze dag eruit gaan zien?

We starten de dag met koffie in het clubhuis, aan de Veerweg gelegen in het parcours. Daar zal elk koppel zijn spullen krijgen zoals o.a. een meetlint, deelnemerskaart en een lunchpakket. Er mag daarna worden gevist in de IJssel, Burgel, stadspark en de sloten en kanalen langs de Europa-Allee.

De wedstrijd zal besloten worden met een warme hap en een koude drank, hierna volgt de prijsuitreiking.

Geef jou en je vismaat op via het mailadres op de flyer.
Het is verplicht om in het bezit te zijn van een vispas. (ongeacht welke vereniging)
Graag bij aanmelden de volgende gegevens vermelden:

-Je naam en die van de medevisser.
-Woonplaats
-Leeftijd
-Een telefoonnummer.

Mocht je geen vismaat hebben om mee te doen, stuur dan nog steeds gerust een aanmeldingsmail. Bij meerdere solo-aanmeldingen kunnen we je eventueel koppelen aan een andere deelnemer.