Bestuur zoekt versterking!

Woensdag, 16 november 2022

Wil jij actief meewerken aan en invloed hebben op hoe onze vereniging reilt en zeilt (eh... vist/bestuurt)? Komt dat even mooi uit! Het huidige bestuur zoekt nog versterking!

Naast algemene bestuursleden zijn we met name op zoek naar bestuursleden die zich geroepen voelen om de commissie 'roofvissen' te bemensen. Je directe verantwoordelijkheden zijn: het organiseren van wedstrijden en helpen bij organisatorische activiteiten rondom het roofvissen. Kortom: ben jij (bij voorkeur) zelf een roofvisser én draag jij onze vereniging een warm hart toe, dan hopen wij dat je je aanmeldt!

Stuur een mail naar activiteiten@hvonsvermaak.nl

(foto komt van visrecepten.nl)