Forellenwedstrijd 2014

Woensdag, 18 juni 2014

Zaterdag 14 juni werd alweer de 7e forellenwedstrijd gehouden in de Dompekolk

De 14e juni van 2014 stond weer in het teken van de forellenwedstrijd, die jaarlijks wordt georganiseerd op de Dompekolk. Dit jaar waren er 25 strijdlustige deelnemers die de strijd met elkaar aangingen. Ondanks dat er extra forel was uitgezet, bleek het toch een taaie dag te worden. Er werden geen extreme aantallen gevangen, waardoor het podium makkelijker in zicht kwam. Er werden uiteindelijk 45 forellen gevangen door de fanatieke "forelhunters". Voor Evert Kist kon het niet meer op, als blijkt dat hij wéér de meeste forellen heeft weten te verleiden. Met zijn 16 stuks, was hij absolute winnaar. Omdat hij dit voor de 3e keer voor elkaar kreeg, mag hij de wisselbeker voorgoed in zijn prijzenkast doen!  Op de 2e plek eindigde Ton Backers met 11 stuks. De 3e prijs ging naar Gerald Kreder met een prima 7 stuks.  Mede door het mooie weer, was de stemming opperbest en met de goed smakende lunch, konden we allemaal spreken van een zeer geslaagde dag.

Een zeer tevreden Evert met zijn overwinning!!

Ton neemt zijn welverdiende 2e prijs in ontvangst

Ook Gerald wist een mooie prijs mee te pakken!!

De prijzen zijn dit jaar ook weer mogelijk gemaakt door;

FA Boer, Hengelsport Totaal, Korteschiel en Hengelsport Goosen