Regel je automatische incasso!

Woensdag, 4 mei 2022

Leden van Ons Vermaak die ieder jaar graag hun vergunning op tijd verlengd zien, moeten vanaf dit jaar allemaal een automatische incasso afgeven. Contant afrekenen of apart overmaken, kan niet meer. Helaas. Onze vereniging is inmiddels zo groot, dat de penningmeester er meer dan een dagtaak aan heeft om alle betalingen te matchen met de juiste leden. Dat is geen doen.

Contant afrekenen (zoals vroeger, toen vergunningen nog werden uitgedeeld in het clubgebouw), of overmaken (zoals nog steeds veel mensen doen), kan vanaf volgend jaar niet meer. Te vaak blijken tenaamstellingen van rekeningen en lidmaatschap gegevens niet te matchen. De penningmeester heeft er een dagtaak aan om dan uit te zoeken welke betaling voor wie bestemd is. Dat kan veel eenvoudiger. Met een automatische incasso. Daarom verzoeken we iedereen die dat nog niet gedaan heeft, om voor volgend jaar een automatische incasso af te geven.

Maar wat nu als je dat liever toch niet doet? Kun je dan geen vergunning van Ons Vermaak meer kopen? Natuurlijk wel! Je kunt dan ieder jaar via de online omgeving een vergunning bestellen en online meteen afrekenen (kost wel meer dan een automatische incasso afgeven!). Of je wandelt bij één van onze verkooppunten in Kampen binnen en rekent de vergunning die je wilt ter plekke af (kost je wel weer tijd). Kortom: wil je gemak - en ook onze penningmeester datzelfde gemak gunnen -, dan verzoeken wij je vriendelijk om vandaag nog een automatische incasso in te vullen. (NB het betreft hier nog een formulier van 2021, maar deze werkt ook prima voor 2022 en daarna ;-))