Vismaatje gezocht.

Dinsdag, 11 juni 2013

Via ons email adres kregen we een bijzonder verzoek binnen. Aan dat verzoek voldoen we graag. Van Klaaske persoonlijk ondersteuner van woonlocatie "Burgelstee" ontvingen we het volgende schrijven:

Ik ben op zoek naar een vismaatje (vrijwilliger) voor 1 van onze bewoners van woonlocatie ' Burgelstee' te Kampen. De bewoner is 26 jr en heeft door een ongeluk hersenletsel opgelopen. Hij vist graag en heeft een werphengel. In zijn vorige woonplaats had hij een vismaatje, waar hij nu en dan mee ging vissen. Dit wil hij graag ook in Kampen gaan doen (eventueel lid worden van ' ons vermaak' ). Hij kan niet zwemmen en mocht er toch iets onverwachts gebeuren (wie weet trekt een vis hem ooit het water in?? grapje!) dan heeft hij graag iemand in de buurt. Hij kan ook wel wat hulp gebruiken met een aantal handelingen, omdat hij zijn rechterarm niet volledig kan inzetten - ook al doet hij zoveel mogelijk liefst zelf. Bovendien heeft hij geheugensteuntjes nodig (al zet hij afspraken in zijn mobieltje). Als iemand dus ook een maatje zoekt of graag samen met iemand anders gaat vissen, laat het me weten. Ik ben Klaaske, zijn persoonlijk ondersteuner zoals dat hier heet. Ik heb hem beloofd op zoek te gaan naar een vrijwilliger. Mocht iemand wel willen, maar aarzelen, dan kan een keer op proef gaan vissen om te kijken of je bij elkaar ' past' ook een mogelijkheid zijn. Neem gerust contact op met me ; k.vercouteren@interaktcontour.nl of bel 038-3332356 en vraag naar Klaaske of Vjera (als ik er niet ben).