Zaterdag 15 juni forellenwedstrijd

Dinsdag, 11 juni 2013

Er wordt gevist van 10:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 15:00 uur.

Forellenwedstrijd 2013

Reglement Forelviswedstrijd Dompekolk. 15 juni 2013.

Er wordt gevist van 10:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 15:00 uur.
Er zal een tent aanwezig zijn waar koffie o.i.d. kan worden gehaald. Hier zal ook de prijsuitreiking zijn.
1. Deelname geschiedt op eigen risico.
2. Deelnemers melden zich vanaf 09:30 uur bij de wedstrijdcommissie in de tent. Het inschrijvingsgeld dient ter plekke contant (gepast betalen svp) te worden voldaan.
3. De stekken worden verloot, zowel voor het ochtend, als het middaggedeelte. Voor mindervaliden kunnen plekken zijn gereserveerd. Geef elkaar de ruimte. Elke vorm van vals spelen, dit ter beoordeling van de wedstrijdleiding, heeft diskwalificatie tot gevolg.
4. Elke deelnemer dient recht vooruit te vissen. Houd in dit verband rekening met uw directe buurman en met uw buurman aan de overkant.
5. Gevist wordt met één hengel met dobber beaast met meelwormen, niet gekleurde maden, mottenlarven, kunstvlieg kleiner dan 2,5 cm. Enkele haak.
6. Een opgetuigde reserve hengel is toegestaan.
7. Deelnemers mogen tijdens de wedstrijd geen hulp van derden aanvaarden.
8. Wanneer u een vis vangt dient u een seintje te geven aan één van de wedstrijdleiders.
Alle vissen worden genoteerd.
9. Het scheppen van niet gevangen vis is niet toegestaan.
10. Voor het onthaken van de vis dient deze te worden gedood. (priest)
11. Catch en release is ook mogelijk. Dan zo snel mogelijk terugzetten.
12. Gevangen vis in uw eigen koelbox bewaren, bij gelijke aantallen gevangen vis zal de forel gewogen worden en telt het totaalgewicht.
13. Elke forel telt voor één punt. Kanjers (boven 45 cm- verplicht terug zetten !) tellen voor 3 punten.
14. Bij onduidelijkheid, en daar waarin dit reglement niet voorziet beslist de wedstrijdleiding.
15. Na afloop wedstrijd visplek schoon achterlaten. Afval mee naar huis nemen.
16. Over de uitslag is geen correspondentie mogelijk.
17. Deelname geschiedt op eigen risico. De organisatie is niet verantwoordelijk voor schade of letsel die voor, tijdens of na de wedstrijd is ontstaan.
Het bestuur van Ons Vermaak wenst u een prettige wedstrijd.

Deelnemers:

1 Ad van Oosten