Karperkoppel-viswedstrijd

Vrijdag, 20 augustus 2021

Van 17 tot 19 september a.s. organiseert Hengelaarsvereniging Ons Vermaak een kaperkoppel-wedstrijd. Er kunnen maximaal twintig koppels aan de wedstrijd deelnemen. De deelname is gratis en uitsluitend toegankelijk voor onze leden.

Je hoeft geen nachtvergunning te hebben om ook gedurende de nachten (van 17 op 18 en van 18 op 19 september) te kunnen vissen. Wel dien je beide nachten aan de wedstrijd mee te doen, dus wees je daarvan bewust!

Wil je meedoen? Meld je dan z.s.m. aan door een mailtje te sturen naar info@hvonsvermaak.nl. (alleen aanmeldingen via de mail worden behandeld, op basis van ‘wie het eerst komt…’). Je krijgt aansluitend snel een reactie met daarbij ook de regels voor deze viswedstrijd.