Ons Vermaak bestaat bijna 100 jaar!

Maandag, 19 juli 2021

Nog even en dan bestaat onze vereniging 100 jaar! Om precies te zijn op donderdag 4 november 2021. Natuurlijk willen we dat niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarom heeft het bestuur haar PR-medewerker al volop aan het werk gezet. Hij gaat mensen interviewen, artikelen en foto's verzamelen, maar...

Misschien heb jij ook nog wel een mooi verhaal dat je graag met de andere leden wilt delen! Daarom roepen we je op om Alex te verblijden met je mail, met daarin jouw verhaal over een mooie vangst, jouw favoriete visstek (in onze gemeente), op welke vis je het liefst vist, et cetera. Natuurlijk hopen we dat je er ook foto's bij hebt, die we bij je bijdrage kunnen plaatsen.

Kortom: verblijd Alex (van Attest Communicatie; schrijft teksten voor bedrijven en instellingen) met je mooie verhalen. Dat hoeft niet in foutloos Nederlands, want daar hebben we Alex voor. Misschien gaat hij je zelfs wel interviewen, dus zet je telefoonnummer in de mail!
Delen van dit bericht wordt zeer gewaardeerd 😉

Mail je bijdragen naar alex@attestcommunicatie.nl en je hoort z.s.m. van hem/ons. Kunnen en gaan we je bijdrage gebruiken, dan zullen we je natuurlijk hiervoor belonen met een leuke verrassing!

(foto van Alex door CreaPictures)