** Vissen is voor iedereen opnieuw een succes **

Donderdag, 18 juli 2019

Afgelopen dinsdag is er weer gevist voor de Jan Bosman Troffee.
Het zogenaamde "Vissen is voor iedereen"

Ook dit jaar was de animo weer groot. De jeugd en volwassenen hadden apart een wedstrijd waarbij de volwassenen een uurtje langer door mochten vissen. Het stadspark was wederom het strijdtoneel.
Er waren in totaal 47 deelnemers waarvan er 29 in de jeugd categorie visten.
Om 19:00 uur ging de wedstrijd van start. Na een uurtje vissen was de jeugd klaar en mocht de balans opgemaakt worden.

de uitslag voor de jeugd:

1. Wim Visscher (46 vissen)
2. Erik Visscher ( 28 vissen)
3. Collin Knul (17 vissen)

Een behoorlijke vangst dus voor de gedreven en fanatieke jeugd.
Na 21:00 uur mochten ook de volwassenen de lijnen binnen halen en mocht het bestuur de vangsten opnemen.
Ook hier werd er erg goed gevangen. Veel kleine vissen kwamen op de kant. Ook werden er nog 2 brasems van formaat gevangen.
Alle volwassen deelnemers vingen zich in de dubbele cijfers, wat aangeeft dat er behoorlijk veel vis in het stadspark rond zwemt.

De uitslag voor de volwassenen:

1. Alex Van Dijk (75 vissen)
2. Hans Rill (69 vissen)
3. Jaap Snellink ( 66 vissen)

Na de prijs uitreiking keerde een ieder op huis aan. Tevreden kijken we terug op dit geslaagde evenement.
Spijtig genoeg bleef de tafel van de prijsuitreiking alleen achter. Na een melding hiervan werd deze alsnog herenigd met de rechtmatige eigenaar :-)

Tot volgend jaar bij " Vissen is voor Iedereen "