** problemen houden aan, secretaris op non-actief gezet

Woensdag, 16 januari 2019

en wat nu:

Naar aanleiding van diverse meldingen vanuit de leden, heeft het bestuur van HV Ons Vermaak de toegang tot de mailbox van de secretaris overgenomen. Hieruit blijkt met grote verbazing dat er al enige tijd geen mail beantwoordt is vanuit de vereniging.

Tevens zijn een aantal vergunningen niet of niet volledig verstuurd.

Wij hebben door deze constatering de secretaris per direct op non actief gezet.

Het bestuur zal de komende tijd de mails in behandeling nemen.

Gezien de hoeveelheid van de niet beantwoorde mails willen wij u vriendelijk het volgende vragen:

Heeft u een vraag over de vispas gesteld, dan willen wij u vragen tot woensdag 23 januari te wachten. Wij zullen deze week trachten alle vergunningen alsnog te versturen. Mocht u na 23 januari nog geen vergunning hebben ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk ons te mailen naar info@hvonsvermaak.nl met daarin de vermelding van uw vispasnummer en de datum van de overboeking. Wij zullen de vergunning dan alsnog versturen.

Heeft u een adreswijziging of een andere mutatie doorgegeven, dan zullen wij deze in de ledenadministratie doorvoeren.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.