** Gigantisch succes Forelwedstrijd **

Dinsdag, 4 september 2018

er is super goed gevangen..

Afgelopen zaterdag is de forel wedstrijd gehouden op de Dompekolk.
Alle stekken waren bezet met zeer fanatieke deelnemers. De ochtend begon goed met overal wel wat vangsten, maar na de "vette"
lunch ging het echt los. De teller stopte na het eindsignaal op 243 forellen!!! Een ongelofelijke hoeveelheid vergeleken met andere jaren.
Degene met de 4e plek wist al 21 stuks te vangen en dat is uitzonderlijk hoog. Toch was niemand zo goed als onze winnaar: P.Eilander. Hij versloeg zijn concurrenten met een aantal van maar liefst 33 forellen. Volgend jaar mag hij de wisselbeker proberen vast te houden, maar dat deze man kan vissen is wel zeker.
Al met al een zeer geslaagde dag en zonder alle deelnemers was dat nooit gelukt! Bedankt voor de hele gezellige dag!!

Uitslag:
1: P.  Eilander