** Verslag en uitslag "Vissen is voor iedereen" **

Woensdag, 1 augustus 2018

heeeeeel veel vis..

Veel vis bij “vissen is voor iedereen”

Dinsdag 24 juli was de jaarlijkse wedstrijd “vissen is voor iedereen” die georganiseerd wordt door KHV en hv “Ons Vermaak”. Het weer voortreffelijk en 31 enthousiaste deelnemers verdeelden zich langs de waterkant. De 16 jeugdige deelnemers visten een uur en de volwassenen mochten twee uur gebruiken om te kijken wie er in 2018 met de Jan Bosman bokaal vandoor ging. Al snel bleek dat er veel gevangen ging worden, ook al waren de visjes klein van stuk als het op aantal gaat maakt dit niet uit. Do toeter die het begin van de wedstrijd aangaf was nog maar net gegaan of Leon Selles ving al een prachtige kroeskarpen en dat was niet de enige op de avond. Wim Visscher ging nam al snel een voorsprong en gaf deze ook niet meer weg. Al was zijn grootste vis niet groter dan 10 cm, hij werd met overmacht eerste met 34 vissen gevolgd door Nick Bastiaannet en Collin Knul met allebei 5 vissen.

Bij de volwassenen bleef tot aan het eind spannend en was er veel werk voor de wedstrijd leiding om alle visjes te tellen. Maar na dat de balans opgemaakt was ging L.J. Hooisma met 113 vissen er mat de Jan Bosman bokaal vandoor met in zijn kielzog J. Snelink met 108 vissen en P. Visscher met 95 vissen. Al met al een gezellige en visrijke avond waar in totaal vissen 1039 zijn gevangen.

Er zijn erg veel mooie foto's gemaakt tijdens deze avond en worden op dit moment uitgezocht en bewerkt.
Hou de site in de gaten, want eerdaags staat misschien u wel met een prachtige foto in beeld.

Het bestuur