** Roofvis wedstrijd **

Dinsdag, 25 oktober 2016

Wie wordt de beste roofvissers van Kampen en omstreken ??

Roofviswedstrijd bij HSV “Ons Vermaak”.

Zaterdag 26 November 2016 organiseert Hengelsportvereniging “Ons Vermaak” bij voldoende deelname, een roofviswedstrijd binnen de ‘Gemeente grenzen’ van Kampen.
Deze grenzen zijn aangegeven op de onderstaande afbeelding. Roofvissen binnen de gemeente grenzen wordt ook wel streetfishing genoemd en het is in de afgelopen jaren immens populair geworden. Bij deze wedstrijd is het de bedoeling om zoveel mogelijk meters vis binnen te hengelen.
De wedstrijd geldt alleen voor leden en het inschrijfgeld bedraagt € 5, - per persoon.

Je kunt je aanmelden op info@hvonsvermaak.nl

De wedstrijd start om 08:30 uur en eindigt om 13:00 uur.

Melden kan vanaf 08:00 bij sporthal Cellesbroek aan de Akelei 1 waar tevens het inschrijfgeld betaald kan worden.
De aaskeuze is vrij dus er mag zowel met kunstaas als doodaas worden gevist.
Het telefoonnummer voor de vangstmeldingen zal tijdens de wedstrijd bekend worden gemaakt.

Wij hopen op genoeg deelname, een goed humeur en prachtig visweer!