** Aandacht punten voor de karper koppel wedstrijd **

Zaterdag, 30 mei 2015

Het aftellen is begonnen en de voorbereidingen zijn in volle gang..

Deelnemers;

Vanmorgen (zaterdag 30-5-2015) is het bestuur begonnen met de voorbereidingen van de karper koppel wedstrijd op het Noorddiep

De stekken die in gebruik genomen gaan worden, zijn geinspecteerd en (waar nodig) gemaaid. We hebben een aantal punten geconstateerd, waar iedere deelnemer rekening mee kan houden tijdens de wedstrijd. We raden iedereen aan om een waadpak of lieslaarzen mee te nemen, omdat er op veel plekken een beschroeiing is aangelegd in de vorm van wilgentenen. Voor het scheppen van de vis, kan dit wel eens van pas komen.
Ook willen we iedereen oproepen om bij aankomst de auto's te parkeren bij de tent van Ons Vermaak of aan de Middendijk. De tent van Ons Vermaak zal weer staan bij het grasveldje op het 2e gedeelte tegenover het grote lelieveld. (net voorbij het witte brugje)

Verder willen we iedereen succes wensen met de voorbereidingen en laten we hopen op een sportieve, maar ook gezellige wedstrijd!

Het Bestuur