LEZING VOOR ROOFVISSERS

Zondag, 7 december 2014

Vrijdag 12 december hebben wij een hele gezellige en leerzame avond voor u in petto!!

Op vrijdagavond 12 december in zalencentrum ‘De Leuke Hanzestad’ in Kampen organiseert Ons Vermaak van ca 19:30 uur tot ca 23:00 uur, een lezing avond van de fanatieke roofvisser Wim Russchen.
Wim is al jaren een gepassioneerd visser in ons waterrijke land. Meerdere enorme snoeken, snoekbaarzen en baarzen zagen de binnenkant van zijn prachtig mooie visboot. Al jaren is hij ook een graag geziene gast als het om lezingen en beurs dagen gaat. Wim komt een hele avond bij ons enthousiast zijn verhaal doen.

Deze avond is niet alleen enorm gezellig, maar ook ontzettend leerzaam. Iedereen krijgt ruim de tijd om zijn of haar vragen te stellen en inzicht te krijgen in de technieken en materialen die Wim behandelt. De volgende onderwerpen komen aan bod: Vissen met kunstaas op kanalen, veenplassen en groot water. Technieken die hij toepast in de vier verschillende seizoenen. En dood aas vissen met de fireball, en andere manieren van dood aas vissen vanaf de boot.

Ben jij of ken jij iemand die geïnteresseerd is in deze prachtige tak van visserij. Maak dan zeker een plekje vrij in je agenda en kom naar deze leuke en zeer leerzame avond.

De avond is geheel gratis. Hopelijk tot dan!