Welkom

Welkom op de site van ‘Ons Vermaak,’ de hengelaarsvereniging van Kampen en omstreken. Kampen is gelegen aan de monding van de ‘mooiste’ rivier van Nederland en omringd door een enorme hoeveelheid gevarieerd viswater.

LET OP: voor onze wateren geven wij een eigen nachtvispas en 3e hengelvergunning uit. De landelijke nachtvispas (sticker op de vispas) en de landelijke 3e hengelvergunning zijn niet geldig in onze wateren. Klik op onderstaande button om de nachtvispas en 3e hengelvergunning van Ons Vermaak te bestellen.

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Nieuwe VISplanner live!

Apr 2024

De nieuwe Android app, iOS-versie en www.visplanner.nl zijn vernieuwd en staan live met een koppeling met MijnSportvisserij.

Welkom