** groot succes Kamper Kinder Visfestijn **

Vrijdag, 28 juni 2019

Opnieuw hebben we als vereniging het Kamper Kinder Visfestijn weten te organiseren. Een dag waar kinderen van de basisschool aan deel kunnen nemen en de eerst beginselen van de hengelsport ontmoeten. Een ochtend vol leerzame workshops, sportieve bezigheden en een hoop plezier staan garant voor een groot succes. Niemand minder dan Marco Kraal van Vis-TV, was wederom bereid om de aftrap te geven voor dit Kamper Kinder Visfestijn waar we inmiddels de 1000ste deelnemer mochten verwelkomen

De kinderen konden voelen hoe het is om een grote vis aan de lijn te hebben op de vis simulatoren, luisteren en leren van experts, die de kennis hadden van allerlei soorten visserij bezigheden en natuurlijk zelf een hengeltje uitgooien in het naast gelegen slootje bij de tennisbaan.

De teller stond weer over de 300 kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt. Wanneer er echt geen klik was met de hengelsport, zorgde de heerlijke versnaperingen alsnog voor een geslaagde ochtend. Al met al een bijzonder goede stap richting de jeugd, om ze te enthousiasmeren over de hengelsport. "De jeugd heeft de toekomst" zeggen we altijd, maar zo is het natuurlijk wel. Vissen is geen hobby meer wat hoort bij oudere mensen. winnen van de I-Pad zal ons nooit lukken, maar deze bijdrage aan "buiten spelen" is nodig om de toekomst van onze geliefde hobby te waarborgen.

Er zijn deze ochtend heel veel foto's gemaakt die op diverse media terug te vinden zijn. Hieronder volgen paar plaatjes om iedereen een kleine indruk te geven.

De ochtend had niet kunnen slagen door de mensen die ons ondersteund hebben, materiaal beschikbaar hebben gesteld of welke vorm van inzet dan ook. Namens het bestuur willen we dan ook iedereen bedanken die aan dit succes heeft bijgedragen!

Sportvisserij Oost Nederland
Sportvisserij Nederland