De Reeve

Breedte: ca 11 m
Diepte:
Visstand: Witvis, snoek.
Nachtvissen: Nachtvissen is niet toegestaan.

Voorwaarden en bepalingen:

1.De sportvisser dient in het bezit te zijn van een geldige Vispas van HV Ons Vermaak te Kampen en zich te houden aan de bijzondere bepalingen evenals de algemene voorwaarden van de vispas en de wettelijke bepalingen zoals genoemd in de gezamelijke lijst van Nederlandse viswateren uitgegeven door sportvisserij Nederland De sportvisser wordt geacht zonder vispas te vissen of te hebben gevist, wanneer hij of zij niet voldoet aan de gestelde voorwaarden. Tevens dient men zich te houden aan de regels van de terreineigenaar, zie bebording Reevediep.
2.Nachtvissen verboden.
3.Er geldt voor dit water een meeneemverbod voor alle vissoorten.
4.(Beroeps)scheepvaart en degenen die belast zijn met het onderhoud van watergangen en dergelijke mogen niet gehinderd worden in hun werk. De vispashouder dient de (Beroeps)scheepvaart tijdig en met zeer ruime afstand te ontwijken om mogelijke hinder uit te sluiten. Dit geldt in het bijzonder nabij bruggen en vaargeulen
5.Het is verboden watergangen, schouwpaden, taluds, oevers, oeverbeschermingswerken, oeverbeplanting, vlonders of kunstwerken in wat voor een vorm ook te beschadigen, evenals het plaatsen van pennen, palen, e.d. in het boven genoemde.
6.Voertuigen dienen op een verkeersveilige wijze te worden geparkeerd.
7.Het is verboden voertuigen, welke dan ook, mee te nemen in de weilanden.
8.Op eerste vordering van politie, BOA's of verenigingscontroleurs dient U het aanwezige afval ( ook al is het niet van U zelf) op te ruimen. Doet U dit niet dan kan Uw vispas door de vereniging worden ingenomen voor tenminste 3 maanden.
9.Het is verboden om afval achter te laten. Bij het verlaten van de visplaats dient deze schoon te zijn.
10.Open vuur of barbecue is aan de waterkant verboden.
11.De toestemmingsgerechtigde dient daar waar mogelijk gebruik te maken van de gangbare paden om bij het water te komen. Het is verboden te lopen in riet- en biesvelden en in rietkragen.
12. leefnet verbod met uitzondering van wedstrijden en/of trainingsdoeleinden met de daartoe aangevraagde schriftelijke toestemming
13.Bij het vissen op karper en/of roofvis dient u een onthaakmat, schepnet en een onthaaktang en een kniptang om eventueel haken kapot te knippen bij u te hebben
bij u te hebben
14.het schuilmiddel voor overdag moet aan dezelfde eisen voldoen als het schuilmiddel voor de nacht. Schuilmiddel is slechts toegestaan in groen, bruin of camouflagekleur (LxBxH) 3.20m x 3.10m x 1.80m
15.Verder dient U de aanwijzingen/regels van de terrein beherende organisatie/eigenaar op te volgen. (zie bebording reevediep)
16.Er mag enkel gevist worden vanaf oevers aan de noordkant van het Reevediep( Kamper zijde) , Het is verboden te vissen aan de zuidkant van het Reevediep ( Kamperveen zijde).
17.Verboden te vissen tussen zonsondergang en zonsopkomst. Zie bebording Reevediep
18.Aanmeren en/of voor anker gaan op de niet daarvoor bestemde locaties verboden. Maximale snelheid is 6 km/h , het is verboden te ankeren of aan te meren. Zijn in het Reevediep geen aangewezen plaatsen om aan te meren.