Vacature Secretaris hv “Ons Vermaak”

Vrijdag, 18 september 2020

Per augustus 2020 is de vacature secretaris bij hv “Ons Vermaak” vrij gekomen. Kortom: we zoeken een nieuwe! Eventuele belangstellenden voor de functie van secretaris van hv “Ons Vermaak” kunnen zich aanmelden via e-mail info@hvonsvermaak.nl (meer weten? Klik dan verder om de rest van het bericht te lezen).

Wat is Hengelaarsvereniging "Ons Vermaak"
Hengelaarsvereniging Ons Vermaak is een groeiende vereniging met ruim 4.000 leden. De leden kunnen gebruik maken van bijna alle wateren in en om de gemeente Kampen m.u.v. een aantal privé wateren. Ons Vermaak werkt veel samen met de gemeente Kampen, de Stadserven, Sportvisserij Oost Nederland (SON), Sportvisserij Nederland (SVN) en waterschap Groot Salland. Er is een samenwerkingsverband met een Buitengewoon Opsporing Ambtenaar (BOA). Deze Boa controleert intensief alle wateren waarvoor Ons Vermaak de vergunningen uitgeeft (er wordt gewerkt aan uitbreiding tot drie BOA’s).

Het bestuur bestaat uit negen personen en een aspirant-bestuurslid. Doel van het bestuur is om voor de leden een zo goed en gevarieerd mogelijk visbestand en hengelsportomgeving te creëren en te behouden. Verder organiseren we een aantal evenementen met veel aandacht voor de jeugd. Bestuursvergaderingen vinden elke eerste maandag van de maand plaats.

Het profiel van een secretaris
Allereerst is het natuurlijk van belang dat de secretaris binding voelt met hv “Ons Vermaak" en haar leden. Als u het leuk vindt om als spin in een informatieweb te fungeren is een secretarisfunctie zeker iets voor u.
U kunt altijd rekenen op de helpende hand van de overige bestuursleden.

De secretaris heeft een aantal hoofdtaken:
•De secretaris vormt samen met de voorzitter en penningmeester het dagelijks bestuur;
•Het voorbereiden van vergaderingen, in overleg met de andere bestuursleden;
•Het behandelen van ingekomen stukken en archiveren van ingekomen en uitgaande stukken;
•Verslagleggingen van overleggen/vergaderingen (in samenwerking met andere bestuurders);
•Beantwoorden van vragen van leden en niet-leden;
•Schrijven van het jaarverslag;
•Verdere secretariële handelingen.

Wat bieden we

•vergoeding van gemaakte onkosten;
•vrijwilligersvergoeding;
•Ondersteuning van de overige bestuursleden;
•Ondersteuning door SVN.

Mocht u belangstelling hebben laat het ons weten! Nadere informatie kan worden verkregen via info@hvonsvermaak.nl of telefonisch via 06 - 45 75 28 34 (Penningmeester Cor van ’t Zand).