Gevaarlijke situatie aan het Noorddiep.

Woensdag, 5 september 2012

De bomen langs het Noorddiep zijn niet allemaal meer in al te beste staat. Met een harde wind breken er regelmatig grote takken af.

Deze bomen zijn al zo oud zijn dat ze eigenlijk gekapt moeten worden, de bomen zijn zogezegd "op".  We gaan nu weer het najaar tegemoet dus we kunnen langzaam aan weer rekening gaan houden met onstuimig weer. Als je bij het Noordiep gaat vissen hou dan rekening met de slechte staat van de bomen.

Zoals jullie op de foto's kunnen zien waaien er flinke takken uit de bomen en als je zo'n tak bovenop je krijgt dan is het gewoon einde oefening. Valt zo'n tak op je auto dan zal de auto zwaar beschadigd raken.

Wij gaan als vereniging met deze foto's naar de gemeente Kampen toe om ze de ernst van de situatie te laten inzien en proberen hier een oplossing voor te zoeken. We  kunnen  als vereniging jullie veiligheid niet garanderen.

Dus als er slecht weer voorspeld wordt houd hier dan rekening mee in verband met je eigen veiligheid. Tevens breng je ons als vereniging niet in een nare situatie want hier kunnen wij als vereniging ook niets aan doen. Wij zullen proberen om dit probleem op te lossen en tot die tijd gaan wij ervan uit dat jullie zelf je verstand gebruiken.

Bij voorbaat dank..

Het BOA team.