NOG meer nieuws rondom karper koppel wedstrijd

Woensdag, 3 september 2014

Extra veranderingen ten opzichte van andere jaren..

Door de herinrichting van het wedstrijd parcours, zijn wij genoodzaakt een aantal zaken, anders te doen dan we gewend zijn.
Niet alleen de stekken zijn op andere plaatsen, maar ook zal de commando post op een andere plek staan! We gaan ons base camp aan de Friese weg kant, ter hoogte van het grote lelie veld in het 2e gedeelte, neerzetten. De deelnemers kunnen zich daar melden vlak voor de loting. Willen jullie de auto's dan parkeren aan de middenweg of rondom het witte bruggetje, om zo weinig mogelijk overlast te veroorzaken. Ook zijn wij met de stekken genoodzaakt, om andere weilanden te gebruiken. Dit is natuurlijk in overleg met de betreffende boeren gedaan. Doordat het weiland aan de overkant van het 1e gedeelte ook gebruikt zal worden, zal de wedstrijd dit keer tot 09 uur duren. Het vee komt er dan weer in en om problemen te voorkomen, hebben we beloofd dat we daar 09 uur het vee een vrije natuur te geven. Hieronder zie je de stekken gemarkeerd op een kaartje. Voor de regelementen klik je hier.

Tot Vrijdag!!