Nieuwe website online.

Dinsdag, 3 januari 2012

De afgelopen maanden is achter de schermen hard gewerkt aan een nieuwe site. Maar we zijn dan ook tevreden met het resultaat. De site is gebruiksvriendelijker, completer en overzichtelijker.

Niet alleen de lay-out maar ook inhoudelijk is het nodige gewijzigd. Naast het actuele verenigingsnieuws is ook het landelijke en regionale nieuws op de startpagina te vinden. In de agenda worden alle aankomende evenementen aangegeven. Er is uitgebreide informatie over de VISpas en de diverse vergunningen opgenomen. Alle viswateren zijn te vinden onder Viswater inclusief gedetailleerde kaarten. Verder vindt u alles over de voordelen en mogelijkheden van het lidmaatschap van Ons Vermaak. Ook de jeugd zijn we niet vergeten. De vrijwilligers hebben een eigen plekje gekregen. Informatie over de evenementen die jaarlijks worden georganiseerd vindt u onder Activiteiten. Het gastenboek hebben we vervangen door een forum.
Hebt u nog vragen of tips stel ze via het contactformulier.

De site is mede mogelijk gemaakt door Mijnhengelsportvereniging.nl, een project van Sportvisserij Nederland waarbij aangesloten hengelsportverenigingen gratis een website kunnen aanvragen, inrichten, lanceren en bijhouden.