Unieke actie voor leden Ons Vermaak in samenwerking met Restaurant de Vijfsprong te Kampen!

Woensdag, 27 november 2013

Speciaal voor leden van Ons Vermaak een voordeelpas van Restaurant de Vijfsprong! In samenwerking met dit restaurant organiseren wij deze actie om te sparen voor onze vereniging.

Daarnaast ontvang je zelf ook korting op de gehele rekening. Of je nu gaat voor een kop koffie, een lunch of een diner, op vertoon van deze pas ontvang je 10% korting op de gehele rekening. Hiervan gaat 5% als directe korting naar jezelf en de overige 5% wordt opgespaard en uiteindelijk aan onze vereniging uitbetaald.
Je begrijpt wel, hoe meer er van deze pas gebruik zal worden gemaakt, hoe meer geld wij gezamenlijk sparen voor onze club! Van deze inkomsten kunnen wij bijvoorbeeld leuke activiteiten organiseren of nieuwe materialen aanschaffen. Leden die contributie voor 2014 middels de incasso hebben voldaan en woonachtig zijn in de gemeente Kampen krijgen de pas met de vergunning toegezonden. Overige leden kunnen de pas op de ophaalmomenten (13 en 14 december) van de vispas krijgen, zolang de voorraad strekt.

Neem eens een kijkje op http://www.devijfsprong.com/, of nog liever; maak gelijk gebruik van je pas en breng een bezoek aan Restaurant de Vijfsprong, Plantage 1 te Kampen.