Karper koppel wedstrijd noorddiep ** EXTRA NIEUWS **

Vrijdag, 29 augustus 2014

DENKT U AAN HET VOLGENDE ??

Tijdens maai werkzaamheden van de stekken voor de karper koppel wedstrijd, zijn we gestuit op de nieuwe inrichting van het Noorddiep. Op diverse plekken is nieuwe beschroeing aangelegd, waardoor het landen van een vis tot problemen kan leiden. Omdat het op sommige plekken zo ver uit de oever is geplaatst is het noodzakelijk om een stel lieslaarzen of waadpak bij je te hebben. Er zijn zelfs stekken onbevisbaar geworden en zijn we genoodzaakt, om het wedstrijd parcours wat aan te passen. Het zullen dus niet meer de gebruikelijke stekken zijn die we in voorgaande edities hand teerden. We hebben natuurlijk met uiterste inspanning gezorgd, dat iedereen een plekje heeft. Houdt er daarom wel rekening mee, dat het zo maar zou kunnen, dat je niet zonder lieslaarzen of waadpak, een vis in je net kan krijgen. Neem het dus voor de zekerheid mee!!

Het Bestuur