Vispasuitreiking 2013

Zaterdag, 24 november 2012

Het einde van het jaar is weer in zicht en het is weer tijd om de visdocumenten voor volgend jaar weer in orde te maken.

Het is ook gewoon weer mogelijk om de Vispas met bijbehorende papieren op te laten sturen. U kunt dan het bedrag wat in het schema genoemd wordt, overmaken op rek.nr. 90.99.82.414 en de laatste 4 cijfers van uw vispas in de omschrijving vermelden. Dit jaar is er een nieuw (dik) boekje “landelijke lijst van viswateren”, hier staan een aantal wettelijk geregelde veranderingen in m.b.t. gesloten tijd vissoorten, aassoorten en nieuwe regelgeving m.b.t. meerval.

Ophalen Overmaken
Volwassenen € 40,- € 43,25
65+ € 34,- € 37,25
Jeugd tot 14 € 10,- € 13,25

De ophaalmomenten zijn in het clubgebouw van hv 'Ons Vermaak' aan de Veerweg 18, 8262 BJ te Kampen op:

Vrijdag 14-12-12 19.00 uur tot 21.00 uur
Zaterdag 15-12-12 10.00 uur tot 12.00 uur

Verder kan er nog een Nachtvispas (€10,-) en/of 3e hengelvergunning (€ 10,-) worden aangeschaft. De derde hengelvergunning is uitgebreid met delen van het Ganzediep en de IJssel.

Nieuwe leden betalen geen inschrijfgeld.
Op de ophaalmomenten betalen nieuwe leden geen inschrijfgeld. Als familieleden of kennissen van plan zijn lid te worden, zijn de ophaalmomenten een goed moment om dat te doen, dit levert u een besparing van € 3,50 op.