Hengelsport Totaal organiseert koppel karperwedstrijd voor de jeugd.

Donderdag, 7 maart 2013

De eerste Hengelsport Totaal koppel karperwedstrijd voor de jeugd van 11 t/m 16 jaar zal worden gehouden op zaterdag 8 juni in de Zuiderwaardkolk aan de Grafhorsterdijk in IJsselmuiden.

Er is ruimte voor 10 koppels. Tot uiterlijk 3 april kan het deelname formulier worden ingeleverd in de winkel, B. van Engelenweg 149, 8271 AN  IJsselmuiden. Op vrijdagavond 7 juni kan het inschrijfgeld in de winkel worden voldaan. Indien er meer dan 10 koppels zich aanmelden worden de deelnemers door loting bepaald. Klik hier om het deelname formulier te downloaden.

Eerste Hengelsport Totaal koppel karperwedstrijd voor de jeugd 11 t/m 16 jaar

De wedstrijd wordt gehouden op 8 juni in de Zuiderwaardkolk aan de Grafhorsterdijk in IJsselmuiden.

Vrijdagavond 7 juni om 19:30 uur worden in de winkel de stekken ingeloot welke zaterdag 8 juni bekend gemaakt worden.

Begeleiding:

Bij elke 2 koppels wordt 1 begeleider aangewezen die de gehele dag bij de koppels aanwezig is voor de begeleiding (verantwoord vissen), vragen, wegen en doorgeven vangstregistratie

Inschrijving:

Deze geschied op volgorde van inschrijving, kosten € 10,00 per persoon.
De boilies worden beschikbaar gesteld door Hengelsport Totaal Kampen, het is verplicht om met deze boilies te vissen om de kansen gelijk te houden.

Programma:

• Uiterlijk 06:00 uur alle koppels aan de kolk, melden bij de tent
• 06:15 uur bekendmaking stekken en begeleiders
• 06:30 uur koppels naar de stekken
• 07:00 uur aanvang wedstrijd
• 19:00 uur einde wedstrijd
• 20:00 uur prijsuitreiking

Van 08:00 tot 18:00 uur dient het terrein geheel leeg te zijn met uitzondering van de koppels, begeleiders en organisatie om de rust op de kolk te bewaren.

Wedstrijdreglement:

• Maximaal 2 hengels per koppel, dus 1 per persoon
• Per koppel 1 goed en deugdelijk schepnet
• Per koppel 1 goed en deugdelijke onthakingsmat
• Er mag alleen gevist worden met de beschikbaar gestelde boilies
• Het gebruik van een boot is niet toegestaan
• Meedoen geschied op eigen risico

Organisatie algemeen: Richard diender 0623694550
Hulp inrichting terrein ……………………………..
……………………………..

Hoofd begeleiding Ralph Schinkel 0653675051