** Uitslag Forelwedstrijd **

Zaterdag, 16 september 2017

kort verslag van de forel wedstrijd

Zaterdag 9 september JL is de jaarlijks terugkerende forel wedstrijd op de Dompekolk weer gehouden. De avond ervoor is het water weer voorzien van verse forel, en mochten de deelnemers een poging doen om ze weer te vangen. De weersvoorspellingen waren niet heel gunstig, maar het grootste gedeelte van de dag was het droog gelukkig. Het bestuur had weer een mooie tent neergezet voorzien met zitplaatsen en verse koffie! Om 10 uur klonk het startsein en gingen de eerste aasjes te water. Na een uur vissen, schoven alle deelnemers 5 stekken op, zodat iedereen gelijke kansen had. Tussen de middag was er een korte pauze waarbij de deelnemers getrakteerd werden op kroketten en frikandellen en een blikje fris naar keuze! Om 15 uur was de wedstrijd afgelopen en mocht het bestuur de balans opmaken. Er waren 23 deelnemers en er werden 39 forellen gevangen waarvan 1 grotere zalmforel! De winnaar van deze editie was Jaron Klooster met 11 vissen. Hij mocht de wisselbeker in ontvangst nemen en de daarbij horende prijzen! Goede gevist Jaron!

1e Jaron Kloooster 11 vissen

2e Jan Snel 5 vissen