Geen verenigingslijst 2013 bij onlangs toegezonden vispassen.

Dinsdag, 27 november 2012

Leden die de contributie voor 2013 door middel van een automatische incasso hebben voldaan krijgen een dezer dagen de vispas met toebehoren toegezonden of hebben deze inmiddels al ontvangen. Gebleken is dat de verenigingslijst 2013 in de zending ontbreekt.

De verenigingslijst 2013 zal alsnog tegelijkertijd met de uitnodiging voor de algemene ledenvergadering medio februari 2013 worden toegezonden. Wilt u voor die tijd gaan vissen dan hebt u de verenigingslijst 2013 nodig. U kunt deze - vanaf half december - gratis afhalen bij één van de verkooppunten, of afhalen tijdens de uitreikdagen van de vergunning op 14 en 15 december. U kunt de verenigingslijst 2013 ook hier downloaden en thuis uitprinten.