** Grote schubkarper gevangen bij karper koppelwedstrijd Noorddiep **

Vrijdag, 7 juli 2017

Matige vangst tijdens karper koppelwedstrijd op Noorddiep

Vrijdag 16 juni tot zaterdag 17 juni was er weer traditie getrouw de karper koppelwedstrijd op het Noorddiep

Dit jaar waren er 17 vissende deelnemers die de strijd met elkaar aangingen. De eerste melding kwam al na 1,5 vissen en gelijk een "BAK" van een karper werd ter weging aangeboden. De wijzer stopte bij 33 pond. De grootste vis ooit gevangen tijdens de wedstrijd. De avond nog een paar meldingen, maar wild was het niet. De weersomslag heeft misschien toch wat roet in het eten gegooid? Na 06:00 uur mochten de deelnemers de gevangen vissen weer melden. De teller bleef steken op 8 vissen. Niet heel erg veel dus, terwijl de vorige editie nog over de 20 karpers gemeld werden. De winnaars hadden de buit na 1,5 uur vissen al binnen, want niemand wist meer over die 33 pond heen te gaan. Hoewel de nummers 2 nog wel akelig dicht in de buurt kwamen met 32,5 pond. Volgend jaar hopen we weer op meer vangst en deelnemers!! Wie durft het dan weer aan?