Veel karper op de mat tijdens de koppelkarperwedstrijd.

Dinsdag, 28 juni 2016

Met maar liefst vijf vissen is het koppel Vd Meulen en Vd Berg winnaar geworden van de 10e koppelkarperwedstrijd.

Met in totaal 21 karpers, waarvan 7 spiegelkarpers is duidelijk meer gevangen dan voorgaande jaren. Ook dit jaar bleek het Noorddiep een typisch ochtendwater. Tot 24:00 uur waren er maar 2 meldingen. 's Ochtends om 06:00 uur kwam een stroom van meldingen binnen.Uiteindelijk bleef de teller op 21 vissen steken.

Uitslag:

1e 41.6 kg M vd Meulen en D vd Berg
2e 25.7 kg LN van Oene en D Wolf
3e 21.5 kg J Lindeboom en I Broek
4e 18.2 kg A. de Ruiter en N Koele
5e 17.8 kg GF Grootkarzijn en D Vlieger

Zwaarste vis: 11.5 kg J Lindeboom en I Broek
Zwaarste spiegel: H Leyenhorst en A Daalmeyer

21 vissen gevangen waarvan 7 spiegels. Totaal gewicht: 165.6 kg

De prijzen zijn mede mogelijk gemaakt door Korteschiel, Goosen, Fa Boer en Hengelsport Totaal Kampen.