** GEZOCHT ** Comissieleden

Maandag, 25 januari 2016

Ben jij degene die we zoeken?

Wij zijn op zoek naar leden, die het leuk vinden om onze bestuursleden te ondersteunen in allerlei lopende taken / activiteiten. Vindt jij het leuk om mee te denken over visstand beheer, het helpen organiseren van activiteiten of het helpen en meedenken bij technische zaken, zoals snoeiwerkzaamheden en ander denkbaar onderhoud? Binnen elke commissie is ruimte voor hulp en meedenkende mensen. We moedigen iedereen aan om hier eens over na te denken. Zo worden we niet een vereniging alleen VOOR onze leden, maar ook mede mogelijk gemaakt DOOR onze leden. Met velen staan we sterker!

Voel je je aangesproken?

Doe ons dan een berichtje via ons contact formulier en geef daarbij aan welk bestuurslid u wilt assisteren en waarom.

Technische zaken:         Riek Jongman, Rijk Jansen en Wilfred Sollie
Controle:                          Wilfred Sollie
Vis standbeheer:            Bert Goris
Activiteiten:                      Henk Van Winsum