Parkeeroverlast Noorddiep

Dinsdag, 19 februari 2013

De laatste tijd komen er klachten binnen over het parkeren bij het Noorddiep. Het gaat dan met name om het parkeren bij het witte bruggetje.

Zoals jullie weten is daar niet zoveel ruimte en is de weg niet al te breed. Helaas zijn er behoorlijk wat “ luie” vissers die zo nodig hun auto pal achter hun hengels moeten parkeren en daardoor de situatie ter plekke alleen maar beroerder maken. Vooral in de zomertijd moeten er veel grote landbouwmachines langs en als er dan auto’s geparkeerd staan dan geeft dat veel ergenis, niet alleen bij de landbouwers maar ook bij bewoners uit de buurt.

Wij zijn er al enkele malen door boze mensen gebeld met het verzoek of wij hier tegen willen optreden, als wij het niet zelf oplossen dan gaan er klachten richting de gemeente. Dus laten wij er nu allemaal rekening mee houden en de auto daar niet meer bij het bruggetje parkeren want anders krijgen we problemen met de gemeente. Als je daar een keer schade oploopt aan je voertuig door een grote landbouwmachine dan is het volledig je eigen schuld. Wij gaan er vanaf nu strak op toezien dat daar geen auto’s meer geparkeerd worden. Je wordt resoluut weggestuurd. Hopelijk is dit niet nodig en gebruiken jullie zelf je verstand.
We rekenen op jullie medewerking.

Het controle team.