** "Rommelige" eerste vrijwilligersdag zit er weer op **

Zaterdag, 24 februari 2018

Wat een bende kom je zoal tegen..

Zaterdag 17 Januari is de eerste vrijwilligersdag weer gehouden.
Traditie getrouw verzamelen we ons bij de Dompekolk, waar de koffie altijd lekker warm is.
De opkomst was weer als vanouds en vol overgave ging de groep aan de slag.
Samen met een aantal bestuursleden werden de taken verdeeld.
Zo is er wat aan de groenvoorziening gedaan, zoals takken slepen etc, terwijl de andere groep
begon met rommel zoeken.
Rommel zoeken was niet zo'n groot probleem, want het leek weer een vuilnisbelt op sommige plekken.
De vrijwilligers hebben het allemaal weer bij elkaar verzameld.
Nadat alles weer op de centrale plek lag, zodat het opgehaald kon worden, werd er weer even terug gekeken op de dag.
Iedereen was onder de indruk van de gigantische bult afval die er weer lag. Daar waar de vrijwilligers onder de indruk waren, waren de bestuursleden met schaamrood op de kaken.
"Ongelofelijk hoeveel bende ONZE leden langs de waterkant laten slingeren"
Het is diep triest dat we zo met de mooie visstekken om gaan. Dit gaat zeker een "vervelend staartje" krijgen.
We willen onze vrijwilligers weer ontzettend bedanken voor hun inzet en hopelijk komen jullie de volgende vrijwilligersdag weer!!

Het bestuur