** opruimdag Zaterdag 25 Maart **

Zaterdag, 18 maart 2017

De Natuurschoonmaakdag heeft als motto: "Lokaal beheer: Geen Natuurvuil meer!".

Op 25 maart wordt er weer een opruimochtend voor het buitengebied van Kampen georganiseerd. De WBE Kampen organiseert dit samen met andere belanghebbende verenigingen en organisaties.
Ons Vermaak is ook sinds een aantal jaar ook met een aantal vrijwilligers van de partij. Er licht echter zoveel vuil dat dit met de huidige hoeveelheid vrijwilligers niet op te ruimen is. Het zou fijn zijn als er meer mensen komen helpen. Naast dat het heel nuttig is, is het ook leuk (vooral met kinderen) om mee te helpen. Zie het programma hieronder voor meer informatie.

Ons Vermaak organiseert al meerdere jaren jeugdcursus vissen voor kinderen uit groep 7 en 8 van de basisschool. Nu zijn er voor dit jaar nog een aantal plekken. Kent u iemand in uw omgeving waar de cursus echt wat voor is stel ze dan op de hoogte. De cursus is kosteloos en je hoeft geen lid te zijn van Ons Vermaak. kijk HIER voor meer info

Het programma zaterdag 25 maart is als volgt:

· 08:30 uur. Verzamelen bij Kinderboerderij Cantecleer, Buitensingel 3 te Kampen.

· 08:45 uur. Welkomstwoord en verdeling in groepen. Tevens wordt het materiaal uitgedeeld zoals vuilniszakken, handschoenen en                       zwerfvuil grijpers.

· 09:00 uur. Vertrek naar het buitengebied en start van inzamelen van zwerfafval.

· 12:00 uur - 12:30 uur. Terugkomst bij kinderboerderij Cantecleer. Daar staat gereed een uitgebreide (gratis!) lunch met snert,                                                     broodje kroket en blikjes fris.

· 12:30 uur. Toespraak en verloting prijzen (beschikbaar gesteld door Ons Vermaak) onder deelnemende kinderen.

· 13:30 uur. Einde

Het bestuur van Ons Vermaak en de deelnemende verenigingen rekenen op jullie aanwezigheid.