Bastiaan Kip winnaar forellenwedstrijd 2012

Zondag, 16 september 2012

Op zaterdag 15 september is alweer voor de 5e keer de forellenwedstrijd gehouden. 27 enthousiaste deelnemers streden om de wisselbeker.

Foto: Bastaan Kip.

Uitslag forellenwedstrijd 2012:

Deelnemer Aantal vissen
B. Kip 15
G. van Steeg 13
R. vd Kolk 8

Er werd gevist van 10:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 15:00 uur. In de eerste twee uren van de wedstrijd werd niet veel gevangen. De forel was niet actief en liet zich maar sporadisch zien. Na de pauze werdt van stek gewisseld. Op een aantal stekken werd de forel actief. Met grote regelmaat werden daar de forellen gevangen.

In totaal zijn er dit jaar 54 forellen gevangen. Geen van de deelnemers wist een zalmforel te vangen. De prijzen zijn ook dit jaar weer mede mogelijk gemaakt door: Dierenspeciaalzaak A. Korteschiel, Goosen aquarium en hengel sportwereld en Hengelsport Totaal Kampen.

Foto: in tegenstelling tot de forel waren de dobbers wel goed te zien.

Foto: Het weer werkte goed mee.

Foto: Vissen maakt hongerig.

Foto: De winnaar in actie.

Foto: Een van de gevangen forellen.

Foto: Veel jeugdige vissers die proberen een forel te vangen.

Foto: Voor de jeugd was er ook nog een verloting waarbij ze mooi materiaal voor de forelvisserij konden winnen.